Na današnji dan
1982
Randy Rhoads umre v letalski nesreči, star komaj 25 let
NAGRADNE IGRE
Traja do: 10. 3. 2024
PARTNERJI
Oddaja z metal muziko
Specialisti za Metal!
Letni koncertni cikel

INTERVJUJI

27. 3. 2020

Interceptor

Spraševal: Dejan Klančič
Odgovarjal: MASTER ČULK

Presenečen sem ugotovil, da v naši bazi intervjujev nimamo še nobenega z legendarnimi slovenskimi graveyard thrasherji Interceptor. In zakaj sem sploh brskal po našem arhivu? Interceptor praznujejo letos 30. rojstni dan, tega pa bodo obeležili z 11. edicijo festivala Fuck Off Commercial Fest, ki je zaenkrat še zmeraj načrtovan za 25. aprila v ljubljanskem Orto Baru. Glede na razmere je njegova izvedba na omenjeni datum močno pod vprašajem, kar je bil tudi glavni razlog, da sem se obrnil na glavno gonilno silo za imenom Interceptor, in sicer na možakarja, ki ta ustroj neumorno poganja ter ohranja pri življenju in ga poznamo pod imenom Master Čulk. Seveda sva s Čulkom spregovorila še o bandovi dolgi in bogati zgodovini in se skupaj spomnila na dejstva, ki bi jih bilo škoda pozabiti.

DEJAN: Glede na trenutno situacijo, te moram najprej vprašati: ali si se samoizoliral? Kaj počneš v tem času? Kdo ti dela družbo – poleg virtualnega sveta seveda?

MASTER ČULK: Seveda sem izoliran, kaj mi pa drugega preostane. Februarja v Šeščah, na generalki pred uradno 30. obletnico Interceptor, sem si namreč poškodoval koleno. Zaradi situacije je sanacija do nadaljnjega pod vprašanjem, zato počivam, da po nepotrebnem ne obremenjujem noge. V tem času umirjeno pripravljamo re-make komada Uničimo tabuje in končujemo z montažo zvoka in slike za prihajajoči CD & DVD / Live in 666EŠČE. Me pa skrbi, da se je začel New World Order in da nas čaka še en virus, s katerim nas bo elita iztrebila kot nezaželeno in nadležno golazen.

DEJAN: Močno upam, da nimaš prav. (hehe)


DEJAN: No, zdaj pa h glasbi oziroma k legendarnim Interceptor. Letos naj bi konec aprila praznovali svoj 30. rojstni dan. Zaradi aktualne krize je rojstnodnevna zabava seveda pod velikim vprašajem. Lahko našim bralcem obrazložiš, kakšna je verjetnost, da koncert dejansko bo? Zakaj ga še niste odpovedali?

MASTER ČULK: Koncert oziroma rojstnodnevna zabava bo, ampak po vsej verjetnosti ne 25. aprila. V začetku aprila se bo že vedela usoda Fuck Off Commercial Festivala. Ker sta organizatorja festivala Dallas Records in Mars Koncerti, skupaj čakamo na uradno odpoved celotnega Orto festa.

DEJAN: Glede na to, da je za tovrstno praznovanje do konca leta še dovolj časa, me zanima, na kateri mesec nameravate prestaviti dogodek, če se zdaj ne izide?

MASTER ČULK: Glede na mojo situacijo je najboljše, da se ga izpelje v jeseni in da čez poletje saniram poškodbo. V nasprotnem primeru bo moral biti del nastopa kraljevi prestol, na katerem bo, kot Axl Rose pri AC/DC, sedel Master of Disaster.



DEJAN: Kdo vse bo praznoval z vami?

MASTER ČULK: Z nami bodo praznovali vsi, ki bodo kupili karto in se nam pridružili v Orto Baru, novinarji, ki medijsko podpirajo festival, in nastopajoči Quad Damage, Marax, State of Fiction, Mist in Sarcasm. Ve se, da bosta z nami Tinkara Kovač in Davor Klarič, s katerima pripravljamo Uničimo tabuje 20/20. Glede ostalih gostov pa naj ostane zaenkrat še skrivnost.

DEJAN: V kakšni postavi pa boste nastopili Interceptor?

MASTER ČULK: Nastopili bomo v postavi, ki je svoj ognjeni krst doživela 22. februarja v Šeščah. To smo bili Marjan Pader, Dragan Bagarič, Tim Draksler, Grega Plamberger in Master Čulk.



DEJAN: Z Interceptor ste zmeraj iskali stik s širšo javnostjo. Bi lahko na kratko opisal, kateri so bili vaši najodmevnejši projekti oziroma nastopi?

MASTER ČULK: V devetdesetih smo se v krstah slikali za promocijo kasete The Beginning, imeli smo svojo stojnico tik ob narodno zabavnem ansamblu na 1. Mednarodnem glasbenem sejmu v Celju, ki nam jo je omogočila Pogrebna služba Morana. Bili smo del Novega Rocka '95, kot edini predstavniki iz Slovenije smo igrali na hrvaškem festivalu Metalmanija. Ta festival je bil organiziran vzporedno s predvajanjem kultne hrvaške glasbene oddaje Metalmanija, ki jo je med leti 1991 in 1997 vodil in moderiral Gordan Penava – Pišta. Prav tako smo bili predskupina Napalm Death na Kodeljevem, naša pesem Uničimo tabuje pa je spomladi 1997 postala popevka tedna na Valu 202 in se je posledično tam vrtela cel teden nekajkrat na dan.

DEJAN: Še morda veš, katerega leta ste nastopili na Metalmaniji in s kom ste si takrat delili oder? Festival pa je menda bil organiziran v Zagrebu?

MASTER ČULK: Tako je, nastopili smo v Zagrebu, in sicer leta 1994. Poleg nas so nastopili še Anesthesia in številni drugi, ki se jih pa ne spomnim več.

DEJAN: Ker se mi zdi zelo zanimivo, me seveda zanima še, zakaj ste zmeraj tako rekoč silili v mainstream medije?

MASTER ČULK: Glede na to, da se je naša pot začela v devetdesetih, ko je šel svetovni metal zaradi grunge glasbe v zaton, je tudi pri nas vladalo pomanjkanje publike. Če smo hoteli preživeti, smo se morali znajti v dani situaciji. Zavedali smo se, da je treba opozoriti na sebe vsepovsod, kjer se je pokazala priložnost. Najbolj nenavadna pojavljanja so bila v najbolj gledanih oddajah na nacionalni televiziji, in sicer v Jonasovem Video Šponu in v Karaokah Deje Mušič. Na Kanalu A, in sicer na kulturni dan, smo bili gosti v Dannyjevih zvezdah, kjer je oddajo po odzivih sodeč videlo zelo veliko število netipičnih metal gledalcev. Bili smo tudi hišni band Mojce Mavec v oddaji Roka Rocka in nastopili na POP TV v oddaji POP 30.


DEJAN: Pa so bili odzivi publike zmeraj pozitivni? Se je našlo tudi dosti negativcev? Kaj so kritizirali?

MASTER ČULK: V devetdesetih so bili ljudje lačni dobre glasbe in na sploh redkih metal koncertov, zato nas niso nikoli secirali neki kvazi kritiki, ki se dandanes skrivajo za maskami po raznih forumih. Ljudem so bili pomembni glasba, druženje in zabava, ni jih pa zanimalo, kakšna je bila izvedba, kakšen je bil zvok, koliko je bilo napak, kako je kateri kitarist slab in kdo vse je boljši od njih. Edini, ki nas nekako ni nikoli prebavljal, je bil Doblekar, kar je bil razlog, da nismo nikoli nastopili na MetalCampu. Tudi kasneje ni nobenega zanimala naša srčna želja po nastopu na MetalDays. Verjetno smo eden redkih, če ne celo edini še delujoči slovenski metal band, ki ne bo nikoli nastopil na omenjenem festivalu, tokrat zaradi Dirty Skunksov. Support the scene, my ass. To vem, ker mi je Ata Boban rekel, da imata proste roke na Second Stageu in da se naj z njima dogovorim. Jebeš tako sceno pa tak »true« folk, ki se ti hinavsko nasmiha in te pozdravlja, kot bi bili najboljši prijatelji. Črt, fuck off!

DEJAN: Potem tudi nima smisla, da te vprašam, če bi želel z Interceptor tam nastopiti?

MASTER ČULK: Upam, da jim bo karma pokazala zobe. Interceptor ne bodo nikoli nastopili na tem festivalu. Nobenega ne mislim prositi na kolenih, ker si noben tega ne zasluži od mene. Preveč smo garali v devetdesetih za svoj status. Zavedam se, da smo majhni in nepomembni za ta festival, ampak kje je spoštovanje do slovenskega banda, ki letos praznuje 30 let? Kje je spoštovanje do banda, ki je oral ledino na slovenski metal sceni? Kje je spoštovanje do banda, ki je pripravljal teren za vse ostale bande, ki so prihajali za nami? MetalDays? Ne, hvala!


DEJAN: Letošnji Fuck Off Commercial Festival seveda ni prvi, ki ga organiziraš, skorajda verjetno pa tudi ne zadnji. Po kakšnem ključu se odločaš, kdaj je napočil čas za novo edicijo?

MASTER ČULK: Po navadi je bil ključ za odločitev stvar trenutnega navdiha ali pa namig kakega lika iz scene. Predvsem pa je bila vedno prisotna želja po ponovnem nastopu z Interceptor. Ni prvi, ki ga organiziram, ne vem pa, če je zadnji. Utrujen sem od ljudi s scene, ki so samozadostni in prepomembni, da bi sodelovali z nami. Ne da se mi več ukvarjati z nekimi organizatorji, ki jim ni jasno, kdo smo in kaj pomenimo na glasbeni sceni. Lahko, da bo 30-ka zadnje dejanje.

DEJAN: In po kakšnem ključu izbiraš bande in lokacijo? Iz Šešč se tokrat selite oziroma selimo v Ljubljano.

MASTER ČULK: Lokacija je bila v glavnem Savinjska dolina. Prvi trije so bili v Gotovljah pri Žalcu, četrti je bil v Žalcu, peti v Ložnici pri Žalcu, šesti je žal odpadel, naslednji 6.66., ki ni bil ne 6. in ne 7., pa je bil v mariborskem Štuku. Osmi je bil v Gala Hali na Metelkovi, deveti in deseti pa spet v Savinjski dolini, in sicer v Šeščah. Kaj bo s tem in kje bo, pa je ta trenutek stvar špekulacije. Verjamem pa, da bo v Orto Baru. Glede bandov pa so imeli vedno prednost lokalni metal bandi in pa bandi, ki so bili v tistem času najbolj aktualni in aktivni.

DEJAN: In še ena o imenu. Vem, da sta bili scena in namen pred leti, ko si začel z organizacijo festivala, povsem drugačna. Meniš torej, da je z ozirom na spremenjeno situacijo ime še zmeraj na mestu? Zakaj?

MASTER ČULK: Ko se je zgodba leta 1988 začela, sem bil še mali pizdun. Kako je prišlo do imena in zakaj tako ime, ti žal ne znam odgovoriti. Moje sodelovanje pri festivalu se je začelo pri 4. ediciji, ko so v Žalcu v sklopu World Chaos turneje igrali Holy Moses. Ker je najstarejši še živeči slovenski metal festival z leti postal kulten, ne vidim smisla, da bi spreminjali ime. Bi se ti z ozirom na spremenjene situacije preimenoval v Janeza Janšo? Zakaj?

DEJAN: Zagotovo ne. Se strinjam.


DEJAN:
Vaše nastope zadnjih nekaj let spremljajo tudi različne izdaje, in sicer kompilacije, live CD ali DVD, nazadnje pa – na moje presenečenje – kavnik v rdeči barvi in z vašim logotipom. Od kod ti ideje za to in kako pomembne so ti takšne stvari? Zakaj se sploh trudiš v tej smeri?

MASTER ČULK: Ko si zaželim nekaj posebnega, izkoristim priložnost in to realiziram kot merch. Kot odvisniku od kave se mi je zdelo smiselno, da si jo skupaj s prijatelji kuhamo v Interceptor kavniku. Po odzivih sodeč, saj jih je polovica že pošla, sem zadel v polno. So pa kavniki, kot jim ti praviš, v omejeni seriji in jih ne bo več, ko jih bo enkrat zmanjkalo. Rdeča barva je pa zato, ker mi slovenski zastopnik za Metalac ni uspel zagotoviti črnih, ker ne obstajajo, rdeče z belimi pikami pa žal ne gredo v koncept banda.

DEJAN: Še sreča. Čeprav osebno niti nisem pomislil na to, da bi bili črni. Ko sem videl rdeč kavnik z vašim logotipom, sem takoj pomislil na dizajne vaših albumov. Meni torej povsem ustreza.

DEJAN: Kaj ste pa pripravili za letošnji rojstni dan? Poleg kratkih majic …

MASTER ČULK: Poleg majic bomo imeli že omenjene džezve, unikatne ročno šivane tobačnice z vezenim logom banda, zaščitne maske za obraz, papirčke za travo, živo rdeče trake z vezenim Interceptor krogom za nadlahtnico, ki sem ga premierno uporabil februarja v Šeščah, broške in pa CD & DVD Live in 666EŠČE. Poudariti je treba, da so vsi našteti artikli, razen DVD-ja, ki ga bo izdal Dallas Records, v omejeni nakladi in zgolj da se pokrijejo stroški izdelave. Ko jih bo zmanjkalo, jih ne bomo ponovno izdelali.

DEJAN: Torej, dragi bralci, kupite, preden jih zmanjka.

Pesem z naslovom Bolna družba je do zdaj neizdan komad zasedbe Interceptor, ki bo izšel na ekskluzivni kompilaciji, ki jo prejmete ob nakupu vstopnice za letošnji Fuck Off Commercial Festival, op. a.

DEJAN: Po tem kratkem EPP-prispevku pa greva ponovno dalje z glasbo. (hehe) Ste poleg že omenjenega koncerta na Hrvaškem z Interceptor še kdaj prestopili meje Slovenije? Vsaj v zadnjih letih ne? Pa na začetku? V 90-ih?

MASTER ČULK: Imeli smo dva koncerta z Morphosys v Celovcu in Regensburgu.

DEJAN: In kdaj je to bilo?

MASTER ČULK: V Celovcu smo igrali v klubu Kwadrat, in sicer 2. maja 2009. V Regensburgu pa smo igrali dober mesec dni kasneje, in sicer 13. junija v klubu Boiler Room, kjer so nastopili še Paul Speckmann's Master.

DEJAN: Pa ste si sploh kdaj želeli večje mednarodne prepoznavnosti? Slovenska besedila ne pričajo ravno o tovrstnih željah ali namenih …

MASTER ČULK: Vedno je obstajala želja, da bi šli v svet. V devetdesetih sta bila pokojni Sandi Maver in Doblekar edina, ki nas bi lahko spravila čez mejo. Ker se je Sandi takrat več kot uspešno ukvarjal s Skytower, ga Interceptor niso zanimali. Nas je pa večkrat predstavil v svojem fanzinu Rock Vibe. Kar se tiče besedil, so bila na prvih dveh albumih angleška. Šele na tretji plošči iz leta 1998 so bila slovenska. Ta je izšla, ko smo se že poslavljali od scene, ker so takrat iz Interceptor nastali Tabu.

DEJAN: Pa si se takrat težko sprijaznil s Padrovo odločitvijo, da zavije v drugačne glasbene vode? Ali ste vsi nekako čutili, da je napočil čas za določene spremembe?

MASTER ČULK: Pader je podlegel Štormanu, ki si je že nekaj časa želel v komercialo. Ko se mu je prikazala priložnost, jo je izkoristil. Glede na to, da sva bila z Marjanom prava prijatelja, me je to potolklo do konca. Ostal sem brez dveh, ki sem jih imel iskreno rad, brez prijatelja in brez Interceptor. Počutil sem se, kot bi mi na silo vzeli otroka. Rabil sem več kot leto, da sem se pobral. Tudi stran sem se obrnil, ko sem ga srečal. Res me je prizadel.

DEJAN: Zadnje besede za konec? Sva kaj pozabila?

MASTER ČULK: Konec oktobra 2019 sem napovedal: »Hell is coming«. Danes je realnost, hell is here. Ostanite zdravi.

SORODNE VSEBINE:
ZADNJE OBJAVE
Intervju
12. 3. 2024
The Stone
Intervju
15. 12. 2023
Fleshless
Intervju
27. 9. 2023
Terminal Disease
Intervju
13. 9. 2023
Snøgg
Intervju
5. 9. 2023
Moonlight Haze
Intervju
25. 8. 2023
Cvinger
Intervju
7. 8. 2023
Šakal
Intervju
7. 8. 2023
Šakal (ENG)
KONCERTI & FESTIVALI
19. 3. 2024
Enslaved, Svalbard, Wayfarer
((szene)) Wien, Dunaj, Avstrija
19. 3. 2024
Taake, Nordjevel, Theotoxin
Boogaloo, Zagreb, Hrvaška
20. 3. 2024
Attila, Born of Osiris, Aviana, Crown Magnetar
((szene)) Wien, Dunaj, Avstrija
22. 3. 2024
Weekend Toretoure Vol. 1: Macabre Demise, Athiria, Hailstone
Dvorana Gustaf, Pekarna, Maribor
23. 3. 2024
Noise Wagon Vol. 12: Warfare, Culto Del Cargo, Cimex, Vivere Merda, Obscene Revenge
Binario 9, Viale Miramare 51, Trst, Italija
23. 3. 2024
Sovrag, Hellsword, Samperium
TrainStation SubArt, Kranj