RECENZIJE
V digitalni obliki so Keep of Kalessin konec marca letos izdali svoj »najnovejši« studijski izdelek, in sicer EP, ki nosi naslov Heaven of Sin. Zakaj pridevnik najnovejši v prejšnji povedi v navednicah? Zato, ker gre po besedah idejnega vodje Obsidian Clawa za tri komade, ki so nastali med snemanjem zadnjega albuma Epistemology, ki jih zaradi svoje drugačnosti in posledično zaradi neujemanja z ostalimi komadi zasedba ni vključila na album.
Pa so res tako zelo drugačni? Jaz menim, da ne in da bi jih band brez težav lahko uporabil na albumu. Morda bi celo bilo bolje, če bi Obsidian C. & Co. uporabili katerega od teh z letošnjega EP-ja oziroma katerega od teh zamenjali s kakšnim, ki je dejansko pristal na Epistemology, in plošček na ta način nekoliko skrajšali. Vsi trije komadi na EP-ju so namreč v povprečju dolgi okoli pet minut, kar je v primerjavi z dolgometražcem za dobri dve minuti krajše. Poleg tega gre z vidika produkcije in zvoka za tako rekoč isto pesem, pa tudi strukturno in idejno se Descendant – The Legacy of Kings, Typology in Heaven of Sin dodobra zlijejo z albumom: na blast beatu osnovan ritem, ki ga spremljejajo čiste visokotonažne kitare, ki proizvajajo slabo razločljive melodije in dosti solaž, medtem ko je vokalno vse bolj ali manj osredotočeno na zborovsko odpet refren.
A kljub vsemu sem pri dotičnem EP-ju uspel najti dve pozitivni plati. Ker je Heaven of Sin dovolj kratek, ne dopušča možnosti, da bi začel dolgočasiti, in ker je izšel v digitalni obliki, zanj ni umrlo nobeno drevo, nakup pa je možen na bandovi spletni strani. Skratka, še en izdelek več, ki nosi ime epic extreme metal.