RECENZIJE
Na skupni turneji z imenom »Necrotic God European Tour« v prvi polovici marca letos sta black metal zasedbi Isvind in The Stone za mizo z merchandisom ponujala tale cukrček. Gre za kratko skupno izdajo, na kateri je od vsake zasedbe po ena pesem. Človek bi pomislil »kratko, a sladko« in celo imel prav.
Split otvorijo Norvežani s komadom Opplagt Krass. Gre za klasičen novodobni komad norveške šole black metala, njegova posebnost pa je izstopajoča lead kitara, ki dominira celotno pesem in tako ustvarja močno rdečo nit. Ta rdeča nit je po eni strani sicer zelo enostavna (beri: monotona), toda po drugi strani je ravno ustvarjena atmosfera dvoglasnih kitar tista, ki komadu dodeli prav poseben čar. Isvind s tem komadom dokazujejo, da black metal lahko še naprej ostaja enostaven, hladen in neposreden, zanj je treba ustvariti le pravo vzdušje. V takšnem primeru se najde tudi prostor za bas kitaro in kitarsko solažo.
Podobno sporočilo nam z Necrotic God pošiljajo tudi Srbi. Po nekoliko bolj tehničnem albumu Nekroza je četverica iz Beograda v komadu Antiutopija izraznost tehnikalij nekoliko omejila in stavila – tako kot Isvind – na neposrednejši pristop. Seveda komad nikakor ne izpade dolgočasno, temveč je zanimiv od začetka do konca, saj ponuja dovolj raznolikosti z vseh vidikov, prav tako dominantno lead kitaro, ne manjkajo pa seveda niti sodobnejši prijemi, ki odlikujejo ravno Nekrozo, zaradi česar poslušalec takoj pomisli na to, da bi se komad dobro zlil s preostalim albumom.
Prisluhnite ali nabavite, če imate možnost.